Loading...
Error

Unity Pro 5.3.4f1 x64 Incl. Addons & Crack [En]

Статистика раздачи
Размер:  4,1 GB   |    Зарегистрирован:  2 года 1 месяц   |    Скачан:  1 раз

Полного источника не было: 1 год 1 месяц

Сидов:  0  |  0 KB/s  ]   Личеров:  0  |  0 KB/s  ]

* - сиды/пиры с внешних источников

   
 
Автор Сообщение

kardinal-nk Пол:Муж

01-Апр-2016 06:18

Unity Pro 5.3.4f1 x64 Incl. Addons & Crack


Версия в раздаче: 5.3.4f1
Год выпуска: 2016
Язык интерфейса: Английский
Разрядность: x64
Операционная система: Windows/Mac
Разработчик: Unity Technologies
Адрес официального сайта: Unity Technologies
Таблэтка: присутствует (crack)
Описание:
Unity — это инструмент для разработки двух- и трёхмерных приложений и игр, работающий под операционными системами Windows, OS X. Созданные с помощью Unity приложения работают под операционными системами Windows, OS X, Windows Phone, Android, Apple iOS, Linux[1], а также на игровых приставках Wii, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One. Есть возможность создавать приложения для запуска в браузерах с помощью специального подключаемого модуля Unity (Unity Web Player), а также с помощью реализации технологии WebGL. Ранее была экспериментальная поддержка реализации проектов в рамках модуля Adobe Flash Player[2], но позже команда разработчиков Unity приняла сложное решение по отказу[3] от этого.

Приложения, созданные с помощью Unity, поддерживают DirectX и OpenGL. Активно движок используется как крупными разработчиками (Blizzard[4], EA, QuartSoft, Ubisoft[5]), так и разработчиками Indie-игр (например, ремейк Мор. Утопия (Pathologic), Kerbal Space Program, Slender: The Eight Pages, Slender: The Arrival, Surgeon Simulator 2013, Baeklyse Apps: Guess the actor и т. п.) в силу наличия бесплатной версии, удобного интерфейса и простоты работы с движком.
Improvements

Android: IL2CPP - Stripping of symbols and debug info is now enabled by default. Development builds still have symbols which makes for a slightly larger binary.
Asset management: Added offset argument to AssetBundle.CreateFromFile and AssetBundle.LoadFromFile methods.
Hardware Stats updates information that might change during sessions.
iOS: Added a compile flag in the trampoline code in order to allow the user to disable the filtering of emoji characters.

Changes

Android: IL2CPP - Full debug version of IL2CPP libraries are stored in Temp/StagingArea/Il2Cpp/Native.

Fixes

(775244) - Fixed access to destroyed window during shutdown.
(769833) - Fixed access violation in GUIView::GUIViewWndProc.
(none) - Analytics: Fixed a rare crash. Only occurs when analytics is ON and importing a complete project from asset store with analytics OFF.
(none) - Android: Fixed blending with background on Unity splashscreen.
(765744) - Android: Fixed crash on Nvidia Shield tablet.
(none) - Android: fixes value of trackingEnabled
(775565) - Animation Window: Added null check to fix Null Reference Exception in Curve Editor.
(753270) - Animation Window: Disabled animation sampling of an optimized game object hierarchy in the animation window.
(760809, 759069) - Animation Window: Fixed custom components not appearing in the Add Property menu of the Animation Window.
(715416) - Animation Window: Fixed selection loss in animation window when pasting key frames.
(772668) - Animation: Fixed a bug where creating rotations using the transform manipulator would default to Euler in Legacy Animation.
(772668) - Animation: Fixed an issue where rotation curves would be created as Euler curves by default when using the Animation Component.
(762952) - Animation: Fixed animation event inheriting from ScriptableObject not getting triggered.
(775677) - Animation: Fixed crash when shutting down Standalone app with Script Playables.
(775773) - Animation: Fixed error message in console while optimizing animation hierarchy from the inspector.
(766898, 758322) - Animation: Fixed issue where Animation was distorted when animated object was scaled and Optimize Game Objects was selected.
(768965) - AssetBundles: Added back scene asset bundles compression statistics.
(697872, 633905) - Core: Added stacktrace for logging statements and exceptions called on threads.
(752626) - Direct3D9: Player loop will now be processed in the background again when the graphics device is lost (Windows are locked, window is minimized, etc.).
(763313) - Editor: Added support for resizing the height of the preferences window.
(696623) - Editor: Fixed a crash that could happen when animation window is open, and playmode is entered.
(764986) - Editor: Fixed changing order of components not getting saved. We now also support undo.
(759115) - Editor: Fixed an issue that was causing transformations to be modified when entering and subsequently coming back from play mode.
(730559) - Editor: Fixed the asset importer error when calling Refresh() during an assembly import.
(775366) - Editor: Fixed WebViewWindow's freed memory access.
(769858) - Fixed the error messages when building variant asset bundles.
(none) - Fixed whitespaces in Editor Test's template.
(697565) - GI: Upgraded to Enlighten3.02p3. Fixes direct lighting getting baked into lightmap.
(none) - Graphics: Fixed potential crash in SetGpuProgramName.
(775804) - IL2CPP: Correct an intermittent crash when Environment.GetCommandLineArguments is called.
(776152) - IL2CPP: Fixed an intermittent crash in the experimental memory profiler.
(756912) - IL2CPP: Fixed a rare deadlock during Resources.UnloadUnusedAssets.
(759488) - IL2CPP: Fixed an issue with Socket.Select and IL2CPP where a socket could be reported as being in an error state when it should have been reported as being in a write state.
(780472) - IL2CPP: Generate C++ code to properly handle circular references for field types in unsafe C# code.
(778146) - IL2CPP: Generate proper C++ code for the p/invoke wrapper for a delegate that accepts another delegate as an output parameter.
(717343) - IL2CPP: Improved message for PathTooLongException being encountered in IL2CPP.
(none) - IL2CPP: Increased maximum heap size.
(776087) - IL2CPP: Prevent a compile error in the generated C++ code due to a missing header when we generic exception type is used in a catch statement.
(692653) - IL2CPP: Support proper default marshaling of string parameters and return values when the CharSet attribute is provided on a method with a value of Unicode.
(732438) - IL2CPP: Throw informative exception when MonoPInvokeCallback delegate type is incompatible with target method signature.
(none) - iOS GfxTests: Fixed crash on assertion "sample count 8 not support day device".
(732878) - iOS/tvOS: AdSupport is now removed from Default Frameworks and needs to be explicitly selected under Framework Dependencies in Platform Settings if required.
(768572) - iOS: Allow third party plugins that use PLCrashReporter library.
(771597) - iOS: Ensure asset bundles are not flagged for iCloud backup by default upon download.
(763342) - iOS: Fixed GLES error 0x0506 and various graphics corruption when using webcam textures.
(776105) - iOS: Fixed incompatible pointer cast warning in trampoline.
(777596) - iOS: Made Social.ShowLeaderboardUI to show the leaderboards tab, instead of achievements tab.
(767633) - iOS: Pause application on GameCenter dialogs on tvOS.
(769085) - JsonUtility: Fixed EditorJsonUtility throwing MissingMethodException
(777564) - Linux: Exit with nice message instead of crashing when GPU/driver doesn't meet minimum requirements.
(761639) - Mac Editor: Added functionality in order to prevent the processing of folders that contain the ".unity" extension, as this was causing the editor to crash when executing in batch mode.
(777945) - Mono: Fixed GC related test instability in OSX Editor.
(774970) - Networking: Fixed issue with SyncList change callback where the old value was given there instead of the updated one.
(776539) - OpenGL/ES: Fixed GPU profiler on Android for Tegra 2/3/4 devices.
(769137) - Physics: Cloth deletes MeshRenderer component when entering playmode fixed.
(669622) - Physics: Disabling cloth component doesn't seem to really disable it fixed.
(none) - Physics: Fixed an issue for 2D collider: line & ray casting not detecting initial overlapped state.
(777591) - Physics: Fixed an issue with Box2D changes slowing the editor down when lots of changes are made without entering play-mode.
(769136) - Physics: Fixed cloth issue where adding cloth to an object throws GetLocalizedString error.
(758264) - Profiler: Fixed a crash when adding data from thread which was started during a frame.
(779965) - SpeedTree: Fixed "GetLocalizedString is not allowed to be called during serialization, call it from Awake or Start instead" error message when using the Tree Editor.
(743653) - Tizen: Fixed issue deploying after upgrading to the Tizen 2.4rev4 SDK.
(775008) - tvOS: Fixed a bug that caused splash screen properties being not applied.
(770115) - tvOS: Fixed build targeting tvOS 9.2 with Xcode 7.3 beta.
(762080) - UI: Fixed ArgumentOutOfRange exception sometimes being thrown when editing InputField on mobile.
(771326) - UWP: Build & Run will correctly work with Universal Windows 10 Apps.
(771541) - UWP: Screen.currentResolution will return desktop resolution when application is in windowed mode.
(none) - VisualStudio: Fixed a crash that could sometimes happen when opening Visual Studio.
(779968) - Windows Store/IL2CPP: Allow the MapFileParser utility to handle input and output files with paths containing non-ASCII characters.
(771883) - Windows Store/IL2CPP: Fixed a crash on windows when using asynchronous socket APIs (.BeginSend/.BeginReceive/etc).
(775216) - Windows Store: Assembly-CSharp-firstpass will no longer reference itself.
(775592, 775624, 777575, 777580) - Windows Store: Fixed an issue with populating visual assets (tiles, logos, etc.) to Visual Studio solution (correct file names, manifest entries) and check format consistency (JPEG vs PNG).
(778905) - Windows Store: Fixed a rare crash at startup related to serialization on debug mode.
Для разработки
  • OS: Windows 7 SP1+, 8, 10; Mac OS X 10.8+ (Windows XP и Windows Vista не поддерживаются; серверные версии Windows и OS X не тестировались.).
  • Графический процессор: графическая карта с поддержкой DX9 (шейдерная модель 2.0). Должны работать любые карты, выпущенные с 2004 года.
  • Остальное зависит, главным образом, от сложности ваших проектов.
Дополнительные требования к платформе разработки:
  • iOS: Mac-компьютер под управлением OS X 10.9.4 или более высокой версии и среда разработки Xcode 6.x.
  • Android: Android SDK и Java Development Kit (JDK).
  • Windows 8.1 Store Apps / Windows Phone 8.1: 64 bit Windows 8.1 Pro and Visual Studio 2013 Update 2+.
  • WebGL: Mac OS X 10.8+ или Windows 7 SP1+ (только 64-разрядный редактор)
Для запуска игр Unity

Вообще говоря, контент, разработанный на Unity, будет идти достаточно гладко везде. А насколько хорошо - это зависит от сложности вашего проекта. Более детальные требования:
  • Настольная система:
    • OS: Windows XP SP2+, Mac OS X 10.8+, Ubuntu 12.04+, SteamOS+
    • Графическая карта: с поддержкой DX9 (шейдерная модель 2.0). Должны работать любые карты, выпущенные с 2004 года.
    • Центральный процессор: поддержка набора инструкций SSE2.
    • Web Player (не рекомендуется): Требуется браузер с поддержкой плагинов, такой как IE, Safari и некоторые версии Firefox
  • iOS: требуется iOS 6.0 или выше.
  • Android: OS 2.3.1 or later; ARMv7 (Cortex) CPU with NEON support or Atom CPU; OpenGL ES 2.0 or later.
  • WebGL: Любая актуальная версия Firefox, Chrome, Edge или Safari для настольных компьютеров
  • Windows Phone 8.1 или более поздняя версия
  • Windows Store Apps 8.1 или более поздняя версия
  • addons - встроенные шейдеры, сервер кеширования, документация, примеры проектов, веб-плеер
  • crack - лекарство
  • support - модули для компиляции под разные платформы (по умолчанию только поддержка веб-плеера)
  • UnitySetup64-5.3.4f1.exe - установщик Unity
  • UnityStandardAssetsSetup-5.3.4f1.exe - установщик стандартных ассетов
1. Установить Unity
2. Установить стандартные ассеты.
3. Скопировать с заменой файл Unity.exe из папки crack в папку редактора Unity (при установке на диск С: - C:\Program Files\Unity\Editor\)
4. Скопировать файл лицензии Unity_v5.x.ulf из папки crack в папку C:\ProgramData\Unity\
4.1 Если на диске С: нет папки ProgramData, включить показ скрытых файлов.
4.2 Если в папке С:\ProgramData нет папки Unity, создать её.
5. Запустить Unity для проверки.
6. Установить неодходимые вам модули поддержки и дополнения.
picpicpicpic
Для увеличения картинки щелкните мышкой по превью

Этот торрент недоступен для скачивания без регистрации, однако доступен по публичной magnet-ссылке (источники с публичных трекеров). Перед использованием ссылки прочтите, пожалуйста Пользовательское соглашение, а также как можно дольше оставайтесь на раздаче! Для того, чтобы скачать сам торрент-файл (который видит больше источников), а также для того, чтобы поблагодарить релизера, вам необходимо зарегистрироваться. Если регистрироваться лень - вы можете также попробовать скачать релиз по нашим партнерским ссылкам ниже. Кроме того, зарегистрированным пользователям не показывается всплывающая реклама при скачивании.

[underverse.su].t64793.torrent
Трекер: Зарегистрирован   [ 01.04.2016 06:18 ]  

Статус: проверено (by romeoexpert at 05.04.2016 20:30)
Поблагодарили: 1 человек
Тип торрента: публичный - доступные источники с открытых трекеров: 
Размер: 4,1 GB (занимает 0,94 DVDR, для записи нужно 1 болванка DVDR/RW)
 
 
Похожие темы
Форум Тема Автор Торрент Отв. Посл. сооб.
Среды разработки Unity Pro 5.5.0 Build p1 (x64) [En] impyros
1 | 0

0 | 1141

9

12.12.2016 11:35

Среды разработки Unity Pro 5.3.4 Build p5 (x64) [En] romeoexpert
1 | 1

1 | 3721

6

27.07.2016 07:58

Среды разработки Unity Pro 5.3.4 p6 (x64) [En] romeoexpert
2 | 2

0 | 1140

3

11.05.2016 08:38

romeoexpert Пол:Муж

01-Апр-2016 09:19

Добавьте:

Информацию о языке в теме
Информация о патче f1
Содержимое раздачи
Скриншот фактически только один, надо исправить и это.

Как я понимаю это не свежая версия, есть уже 5.3.4p1.


Последний раз редактировалось: romeoexpert (01.04.2016 13:00), всего редактировалось 1 раз

impyros Пол:Муж

01-Апр-2016 12:21

https://ru.wikipedia.org/wiki/Unity_(игровой_движок)

информация опатче необсуждается - не палить контору :P

скрины добавлю

хочешь удали обломишь как минимум 1500 новых клиентов

romeoexpert Пол:Муж

01-Апр-2016 14:03

impyros

Цитата:

https://ru.wikipedia.org/wiki/Unity_(игровой_движок)

информация опатче необсуждается - не палить контору

скрины добавлю

хочешь удали обломишь как минимум 1500 новых клиентов
Кто автор раздачи ?

kardinal-nk или impyros

Про патч, в таком стиле!
Improvements

Android: IL2CPP - Stripping of symbols and debug info is now enabled by default. Development builds still have symbols which makes for a slightly larger binary.
Asset management: Added offset argument to AssetBundle.CreateFromFile and AssetBundle.LoadFromFile methods.
Hardware Stats updates information that might change during sessions.
iOS: Added a compile flag in the trampoline code in order to allow the user to disable the filtering of emoji characters.

Changes

Android: IL2CPP - Full debug version of IL2CPP libraries are stored in Temp/StagingArea/Il2Cpp/Native.

Fixes

(775244) - Fixed access to destroyed window during shutdown.
(769833) - Fixed access violation in GUIView::GUIViewWndProc.
(none) - Analytics: Fixed a rare crash. Only occurs when analytics is ON and importing a complete project from asset store with analytics OFF.
(none) - Android: Fixed blending with background on Unity splashscreen.
(765744) - Android: Fixed crash on Nvidia Shield tablet.
(none) - Android: fixes value of trackingEnabled
(775565) - Animation Window: Added null check to fix Null Reference Exception in Curve Editor.
(753270) - Animation Window: Disabled animation sampling of an optimized game object hierarchy in the animation window.
(760809, 759069) - Animation Window: Fixed custom components not appearing in the Add Property menu of the Animation Window.
(715416) - Animation Window: Fixed selection loss in animation window when pasting key frames.
(772668) - Animation: Fixed a bug where creating rotations using the transform manipulator would default to Euler in Legacy Animation.
(772668) - Animation: Fixed an issue where rotation curves would be created as Euler curves by default when using the Animation Component.
(762952) - Animation: Fixed animation event inheriting from ScriptableObject not getting triggered.
(775677) - Animation: Fixed crash when shutting down Standalone app with Script Playables.
(775773) - Animation: Fixed error message in console while optimizing animation hierarchy from the inspector.
(766898, 758322) - Animation: Fixed issue where Animation was distorted when animated object was scaled and Optimize Game Objects was selected.
(768965) - AssetBundles: Added back scene asset bundles compression statistics.
(697872, 633905) - Core: Added stacktrace for logging statements and exceptions called on threads.
(752626) - Direct3D9: Player loop will now be processed in the background again when the graphics device is lost (Windows are locked, window is minimized, etc.).
(763313) - Editor: Added support for resizing the height of the preferences window.
(696623) - Editor: Fixed a crash that could happen when animation window is open, and playmode is entered.
(764986) - Editor: Fixed changing order of components not getting saved. We now also support undo.
(759115) - Editor: Fixed an issue that was causing transformations to be modified when entering and subsequently coming back from play mode.
(730559) - Editor: Fixed the asset importer error when calling Refresh() during an assembly import.
(775366) - Editor: Fixed WebViewWindow's freed memory access.
(769858) - Fixed the error messages when building variant asset bundles.
(none) - Fixed whitespaces in Editor Test's template.
(697565) - GI: Upgraded to Enlighten3.02p3. Fixes direct lighting getting baked into lightmap.
(none) - Graphics: Fixed potential crash in SetGpuProgramName.
(775804) - IL2CPP: Correct an intermittent crash when Environment.GetCommandLineArguments is called.
(776152) - IL2CPP: Fixed an intermittent crash in the experimental memory profiler.
(756912) - IL2CPP: Fixed a rare deadlock during Resources.UnloadUnusedAssets.
(759488) - IL2CPP: Fixed an issue with Socket.Select and IL2CPP where a socket could be reported as being in an error state when it should have been reported as being in a write state.
(780472) - IL2CPP: Generate C++ code to properly handle circular references for field types in unsafe C# code.
(778146) - IL2CPP: Generate proper C++ code for the p/invoke wrapper for a delegate that accepts another delegate as an output parameter.
(717343) - IL2CPP: Improved message for PathTooLongException being encountered in IL2CPP.
(none) - IL2CPP: Increased maximum heap size.
(776087) - IL2CPP: Prevent a compile error in the generated C++ code due to a missing header when we generic exception type is used in a catch statement.
(692653) - IL2CPP: Support proper default marshaling of string parameters and return values when the CharSet attribute is provided on a method with a value of Unicode.
(732438) - IL2CPP: Throw informative exception when MonoPInvokeCallback delegate type is incompatible with target method signature.
(none) - iOS GfxTests: Fixed crash on assertion "sample count 8 not support day device".
(732878) - iOS/tvOS: AdSupport is now removed from Default Frameworks and needs to be explicitly selected under Framework Dependencies in Platform Settings if required.
(768572) - iOS: Allow third party plugins that use PLCrashReporter library.
(771597) - iOS: Ensure asset bundles are not flagged for iCloud backup by default upon download.
(763342) - iOS: Fixed GLES error 0x0506 and various graphics corruption when using webcam textures.
(776105) - iOS: Fixed incompatible pointer cast warning in trampoline.
(777596) - iOS: Made Social.ShowLeaderboardUI to show the leaderboards tab, instead of achievements tab.
(767633) - iOS: Pause application on GameCenter dialogs on tvOS.
(769085) - JsonUtility: Fixed EditorJsonUtility throwing MissingMethodException
(777564) - Linux: Exit with nice message instead of crashing when GPU/driver doesn't meet minimum requirements.
(761639) - Mac Editor: Added functionality in order to prevent the processing of folders that contain the ".unity" extension, as this was causing the editor to crash when executing in batch mode.
(777945) - Mono: Fixed GC related test instability in OSX Editor.
(774970) - Networking: Fixed issue with SyncList change callback where the old value was given there instead of the updated one.
(776539) - OpenGL/ES: Fixed GPU profiler on Android for Tegra 2/3/4 devices.
(769137) - Physics: Cloth deletes MeshRenderer component when entering playmode fixed.
(669622) - Physics: Disabling cloth component doesn't seem to really disable it fixed.
(none) - Physics: Fixed an issue for 2D collider: line & ray casting not detecting initial overlapped state.
(777591) - Physics: Fixed an issue with Box2D changes slowing the editor down when lots of changes are made without entering play-mode.
(769136) - Physics: Fixed cloth issue where adding cloth to an object throws GetLocalizedString error.
(758264) - Profiler: Fixed a crash when adding data from thread which was started during a frame.
(779965) - SpeedTree: Fixed "GetLocalizedString is not allowed to be called during serialization, call it from Awake or Start instead" error message when using the Tree Editor.
(743653) - Tizen: Fixed issue deploying after upgrading to the Tizen 2.4rev4 SDK.
(775008) - tvOS: Fixed a bug that caused splash screen properties being not applied.
(770115) - tvOS: Fixed build targeting tvOS 9.2 with Xcode 7.3 beta.
(762080) - UI: Fixed ArgumentOutOfRange exception sometimes being thrown when editing InputField on mobile.
(771326) - UWP: Build & Run will correctly work with Universal Windows 10 Apps.
(771541) - UWP: Screen.currentResolution will return desktop resolution when application is in windowed mode.
(none) - VisualStudio: Fixed a crash that could sometimes happen when opening Visual Studio.
(779968) - Windows Store/IL2CPP: Allow the MapFileParser utility to handle input and output files with paths containing non-ASCII characters.
(771883) - Windows Store/IL2CPP: Fixed a crash on windows when using asynchronous socket APIs (.BeginSend/.BeginReceive/etc).
(775216) - Windows Store: Assembly-CSharp-firstpass will no longer reference itself.
(775592, 775624, 777575, 777580) - Windows Store: Fixed an issue with populating visual assets (tiles, logos, etc.) to Visual Studio solution (correct file names, manifest entries) and check format consistency (JPEG vs PNG).
(778905) - Windows Store: Fixed a rare crash at startup related to serialization on debug mode.

01-Апр-2016 14:42

Топик был перенесен из форума Среды разработки в форум Отстойник


romeoexpert
 

05-Апр-2016 20:15

Топик был перенесен из форума Отстойник в форум Среды разработки


romeoexpert
 

romeoexpert Пол:Муж

13-Апр-2016 18:28

Автор раздачи совсем не следит за обновлениями, Unity Pro 5.3.4 уже четырежды обновлялась.


impyros Пол:Муж

28-Апр-2016 15:14

за обновлениями следим ток выкладываем версии f1 потому как эти самые стабильные :)

romeoexpert Пол:Муж

28-Апр-2016 18:52

impyros

Цитата:

например кучу ассетов для этого редактора которые я могу пачками давать
Ждем...

31-Янв-2018 23:43

Топик был перенесен из форума Среды разработки в форум Архив (Программирование, Веб-разработка и дизайн)


[cron robot]
 

Яндекс.Метрика powered by Sphinx


В Н И М А Н И Е
Сайт не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь бесплатно и без коммерческой выгоды (не требуя взамен платы,
SMS и т.д.) предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм.
Убедительная просьба с жалобами обращаться напрямую к пользователю, разместившему торрент файл.

Вверх