Loading...
Error

Опрос: Я не заливаю и не хочу быть модератором потому что...

Страницы:   Пред.  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  След.   

Я не заливаю и не хочу быть модератором потому что...

Не хочу. Потребитель я. Помимо торрентов могу покачать только права.   21%  21%  [ 941 ]
Не умею. Я б в релизеры пошел - пусть меня научат! (отписаться о готовности в теме)   16%  16%  [ 714 ]
Боюсь. За мной могут приехать. Обеспечьте мне анонимность - и я выложу такооое!   4%  4%  [ 179 ]
Хочу за это материальное вознаграждение. Я - нифига не Робин Гуд.   1%  1%  [ 64 ]
Нет времени. Хотел бы помочь, но я - занятой человек.   49%  49%  [ 2178 ]
Не понимаю специфичного юмора и сарказмов тов. Паукана. Как только он заткнется - разведу здесь деятельность.   0%  0%  [ 28 ]
Личная неприязнь к ресурсу в целом. Админы здесь те еще хамы и тираны.   0%  0%  [ 3 ]
Прикрутите "такую-то удобную фичу" и я навеки ваш! (уточнить в теме)   1%  1%  [ 54 ]
Свой вариант (обязательно отписать в теме)   5%  5%  [ 229 ]

Всего проголосовало : 4390

 
Автор Сообщение

8ad_R060d Пол:Муж

05-Апр-2016 11:48

impyros писал(а):

нашёл на забугорном сайте
Там видимо техданных не публиковали?

impyros писал(а):

например бету крайсиса 2 у меня скачало 150 000 человек со всего снг а нашёл я её случайно
Ну, а потом энтузиазм угас, поэтому больше раздач (по крайней мере здесь) вы не создавали..

Я вот с первой раздачей долго мучился (и мучил модератора), всё никак понять не мог что от меня хотят? Думал не моё это.. Но желание было, помаленьку выучился.

Так что обижаться не на что. Если одну раздачу забраковали, нужно пробовать ещё раз, пока не получится. А для этого нужно желание. И поменьше расстраиваться.


Последний раз редактировалось: 8ad_R060d (05.04.2016 14:16), всего редактировалось 1 раз

impyros Пол:Муж

05-Апр-2016 11:56

на рутрекере царства ему небесного всё норм было! :Yahoo!:

кто по vpn до сих пор качают! на *другой трекер*

ARI71 Пол:Муж

05-Апр-2016 17:56

Цитата:

на рутрекере царства ему небесного всё норм было!
В Украине рутрекер и не умирал никогда, дай Бог "ему" здоровья!

romeoexpert Пол:Муж

05-Апр-2016 19:19

impyros

Цитата:

Я вот оформил раздачу среды разработки Unity 5.3.4f1 (64-bit) всё нормально сделал
Вы по эту РАЗДАЧУ

Кто автор раздачи kardinal-nk или impyros, я так и не понял, но тогда было 01 апреля, может шутка такая, решил подождать, а в ответ тишина.
Раздачу не кто не удалял. Повторяю еще раз:

Добавьте:

Информацию о языке в теме
Информация о патче f1
Содержимое раздачи
Скриншот фактически только один, надо исправить и это.

Как я понимаю это не свежая версия, есть уже 5.3.4p1.


Про патч, в таком стиле!
Improvements

Android: IL2CPP - Stripping of symbols and debug info is now enabled by default. Development builds still have symbols which makes for a slightly larger binary.
Asset management: Added offset argument to AssetBundle.CreateFromFile and AssetBundle.LoadFromFile methods.
Hardware Stats updates information that might change during sessions.
iOS: Added a compile flag in the trampoline code in order to allow the user to disable the filtering of emoji characters.

Changes

Android: IL2CPP - Full debug version of IL2CPP libraries are stored in Temp/StagingArea/Il2Cpp/Native.

Fixes

(775244) - Fixed access to destroyed window during shutdown.
(769833) - Fixed access violation in GUIView::GUIViewWndProc.
(none) - Analytics: Fixed a rare crash. Only occurs when analytics is ON and importing a complete project from asset store with analytics OFF.
(none) - Android: Fixed blending with background on Unity splashscreen.
(765744) - Android: Fixed crash on Nvidia Shield tablet.
(none) - Android: fixes value of trackingEnabled
(775565) - Animation Window: Added null check to fix Null Reference Exception in Curve Editor.
(753270) - Animation Window: Disabled animation sampling of an optimized game object hierarchy in the animation window.
(760809, 759069) - Animation Window: Fixed custom components not appearing in the Add Property menu of the Animation Window.
(715416) - Animation Window: Fixed selection loss in animation window when pasting key frames.
(772668) - Animation: Fixed a bug where creating rotations using the transform manipulator would default to Euler in Legacy Animation.
(772668) - Animation: Fixed an issue where rotation curves would be created as Euler curves by default when using the Animation Component.
(762952) - Animation: Fixed animation event inheriting from ScriptableObject not getting triggered.
(775677) - Animation: Fixed crash when shutting down Standalone app with Script Playables.
(775773) - Animation: Fixed error message in console while optimizing animation hierarchy from the inspector.
(766898, 758322) - Animation: Fixed issue where Animation was distorted when animated object was scaled and Optimize Game Objects was selected.
(768965) - AssetBundles: Added back scene asset bundles compression statistics.
(697872, 633905) - Core: Added stacktrace for logging statements and exceptions called on threads.
(752626) - Direct3D9: Player loop will now be processed in the background again when the graphics device is lost (Windows are locked, window is minimized, etc.).
(763313) - Editor: Added support for resizing the height of the preferences window.
(696623) - Editor: Fixed a crash that could happen when animation window is open, and playmode is entered.
(764986) - Editor: Fixed changing order of components not getting saved. We now also support undo.
(759115) - Editor: Fixed an issue that was causing transformations to be modified when entering and subsequently coming back from play mode.
(730559) - Editor: Fixed the asset importer error when calling Refresh() during an assembly import.
(775366) - Editor: Fixed WebViewWindow's freed memory access.
(769858) - Fixed the error messages when building variant asset bundles.
(none) - Fixed whitespaces in Editor Test's template.
(697565) - GI: Upgraded to Enlighten3.02p3. Fixes direct lighting getting baked into lightmap.
(none) - Graphics: Fixed potential crash in SetGpuProgramName.
(775804) - IL2CPP: Correct an intermittent crash when Environment.GetCommandLineArguments is called.
(776152) - IL2CPP: Fixed an intermittent crash in the experimental memory profiler.
(756912) - IL2CPP: Fixed a rare deadlock during Resources.UnloadUnusedAssets.
(759488) - IL2CPP: Fixed an issue with Socket.Select and IL2CPP where a socket could be reported as being in an error state when it should have been reported as being in a write state.
(780472) - IL2CPP: Generate C++ code to properly handle circular references for field types in unsafe C# code.
(778146) - IL2CPP: Generate proper C++ code for the p/invoke wrapper for a delegate that accepts another delegate as an output parameter.
(717343) - IL2CPP: Improved message for PathTooLongException being encountered in IL2CPP.
(none) - IL2CPP: Increased maximum heap size.
(776087) - IL2CPP: Prevent a compile error in the generated C++ code due to a missing header when we generic exception type is used in a catch statement.
(692653) - IL2CPP: Support proper default marshaling of string parameters and return values when the CharSet attribute is provided on a method with a value of Unicode.
(732438) - IL2CPP: Throw informative exception when MonoPInvokeCallback delegate type is incompatible with target method signature.
(none) - iOS GfxTests: Fixed crash on assertion "sample count 8 not support day device".
(732878) - iOS/tvOS: AdSupport is now removed from Default Frameworks and needs to be explicitly selected under Framework Dependencies in Platform Settings if required.
(768572) - iOS: Allow third party plugins that use PLCrashReporter library.
(771597) - iOS: Ensure asset bundles are not flagged for iCloud backup by default upon download.
(763342) - iOS: Fixed GLES error 0x0506 and various graphics corruption when using webcam textures.
(776105) - iOS: Fixed incompatible pointer cast warning in trampoline.
(777596) - iOS: Made Social.ShowLeaderboardUI to show the leaderboards tab, instead of achievements tab.
(767633) - iOS: Pause application on GameCenter dialogs on tvOS.
(769085) - JsonUtility: Fixed EditorJsonUtility throwing MissingMethodException
(777564) - Linux: Exit with nice message instead of crashing when GPU/driver doesn't meet minimum requirements.
(761639) - Mac Editor: Added functionality in order to prevent the processing of folders that contain the ".unity" extension, as this was causing the editor to crash when executing in batch mode.
(777945) - Mono: Fixed GC related test instability in OSX Editor.
(774970) - Networking: Fixed issue with SyncList change callback where the old value was given there instead of the updated one.
(776539) - OpenGL/ES: Fixed GPU profiler on Android for Tegra 2/3/4 devices.
(769137) - Physics: Cloth deletes MeshRenderer component when entering playmode fixed.
(669622) - Physics: Disabling cloth component doesn't seem to really disable it fixed.
(none) - Physics: Fixed an issue for 2D collider: line & ray casting not detecting initial overlapped state.
(777591) - Physics: Fixed an issue with Box2D changes slowing the editor down when lots of changes are made without entering play-mode.
(769136) - Physics: Fixed cloth issue where adding cloth to an object throws GetLocalizedString error.
(758264) - Profiler: Fixed a crash when adding data from thread which was started during a frame.
(779965) - SpeedTree: Fixed "GetLocalizedString is not allowed to be called during serialization, call it from Awake or Start instead" error message when using the Tree Editor.
(743653) - Tizen: Fixed issue deploying after upgrading to the Tizen 2.4rev4 SDK.
(775008) - tvOS: Fixed a bug that caused splash screen properties being not applied.
(770115) - tvOS: Fixed build targeting tvOS 9.2 with Xcode 7.3 beta.
(762080) - UI: Fixed ArgumentOutOfRange exception sometimes being thrown when editing InputField on mobile.
(771326) - UWP: Build & Run will correctly work with Universal Windows 10 Apps.
(771541) - UWP: Screen.currentResolution will return desktop resolution when application is in windowed mode.
(none) - VisualStudio: Fixed a crash that could sometimes happen when opening Visual Studio.
(779968) - Windows Store/IL2CPP: Allow the MapFileParser utility to handle input and output files with paths containing non-ASCII characters.
(771883) - Windows Store/IL2CPP: Fixed a crash on windows when using asynchronous socket APIs (.BeginSend/.BeginReceive/etc).
(775216) - Windows Store: Assembly-CSharp-firstpass will no longer reference itself.
(775592, 775624, 777575, 777580) - Windows Store: Fixed an issue with populating visual assets (tiles, logos, etc.) to Visual Studio solution (correct file names, manifest entries) and check format consistency (JPEG vs PNG).
(778905) - Windows Store: Fixed a rare crash at startup related to serialization on debug mode.
Ну а если и в таком стиле нет. Вы хотя бы начните, а я исправлю. Но все же Кто автор раздачи???

romeoexpert Пол:Муж

05-Апр-2016 20:29

Чтобы закрыть разговоры, поступим так:

Отредактирован и размещен в Среды разработки

Unity Pro 5.3.4f1

Создан мною с другой версией патча

Unity Pro 5.3.4p1

Остался вопрос кто мешал kardinal-nk или impyros, а может им обоим, сделать раздачу так-же ?

fireinco 

06-Апр-2016 05:59

Я не заливаю, потому что нечего, но раздаю скачанное

romeoexpert Пол:Муж

06-Апр-2016 17:19

impyros

Цитата:

например кучу ассетов для этого редактора которые я могу пачками давать
Ждем...

Asterot56 

11-Апр-2016 12:08

Нечем поделиться :cry:

roman6060 

14-Апр-2016 11:51

нет материала, чтобы выложить

seldays Пол:Муж

20-Апр-2016 19:27

Забил :lol:

Dryn9 Пол:Муж

27-Апр-2016 08:03

Добавляю и помогаю трекеру! трекер хороший. Но половина не работает:
1. Парсер с Кинопоиска
2. Почемуто не отображает мультитрекер
3. Хотелось бы новый дизайн за столько лет жизни сайта

Rodinovich Пол:Муж

29-Апр-2016 21:08

В большинстве то, что у меня появляется, уже есть в широком доступе. Своевременно отслеживать новинки софта получается крайне редко ввиду занятости. Но я хороший сид, поскольку имею возможность оставлять компьютеры включёнными круглосуточно.

alklinn Пол:Муж

02-Май-2016 12:05

Здравствуйте!
Я конечно попытаюсь освоить это искусство, но я уже увы не молод!
Да и с этой проклятой работой и так всю пьянку забросить не долго.
Времени нет, устаю как собака на работе - прихожу домой и падаю трупом.
В Internet хватает времени и сил сползать только в выходные. :sorry:

tosha_matveeff2014 

04-Май-2016 07:48

К сожалению, нет доступа к софту, книгам и музыке ... Живу практически в глуши ... Интересное и возможное сам вижу только в торрентах, если будет хоть что-то мало-мальски привлекательное буду выкладывать, но научите как!!!

bubiz 

04-Май-2016 16:41

На самом деле (не смотря на второй по популярности ответ, произведённый мною) модерировать ваш проект - значит занять чьё-то место. Уверен найдутся люди посообразительнее меня (для этого дела).

Яндекс.Метрика powered by Sphinx


В Н И М А Н И Е
Сайт не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь бесплатно и без коммерческой выгоды (не требуя взамен платы,
SMS и т.д.) предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм.
Убедительная просьба с жалобами обращаться напрямую к пользователю, разместившему торрент файл.

Вверх