Loading...
Error

Опрос: Я не заливаю и не хочу быть модератором потому что...

Страницы:   Пред.  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  След.   

Я не заливаю и не хочу быть модератором потому что...

Не хочу. Потребитель я. Помимо торрентов могу покачать только права.   21%  21%  [ 941 ]
Не умею. Я б в релизеры пошел - пусть меня научат! (отписаться о готовности в теме)   16%  16%  [ 714 ]
Боюсь. За мной могут приехать. Обеспечьте мне анонимность - и я выложу такооое!   4%  4%  [ 179 ]
Хочу за это материальное вознаграждение. Я - нифига не Робин Гуд.   1%  1%  [ 64 ]
Нет времени. Хотел бы помочь, но я - занятой человек.   49%  49%  [ 2179 ]
Не понимаю специфичного юмора и сарказмов тов. Паукана. Как только он заткнется - разведу здесь деятельность.   0%  0%  [ 28 ]
Личная неприязнь к ресурсу в целом. Админы здесь те еще хамы и тираны.   0%  0%  [ 3 ]
Прикрутите "такую-то удобную фичу" и я навеки ваш! (уточнить в теме)   1%  1%  [ 54 ]
Свой вариант (обязательно отписать в теме)   5%  5%  [ 229 ]

Всего проголосовало : 4391

 
Автор Сообщение

impyros Пол:Муж

05-Апр-2016 11:56

на рутрекере царства ему небесного всё норм было! :Yahoo!:

кто по vpn до сих пор качают! на *другой трекер*

ARI71 Пол:Муж

05-Апр-2016 17:56

Цитата:

на рутрекере царства ему небесного всё норм было!
В Украине рутрекер и не умирал никогда, дай Бог "ему" здоровья!

romeoexpert Пол:Муж

05-Апр-2016 19:19

impyros

Цитата:

Я вот оформил раздачу среды разработки Unity 5.3.4f1 (64-bit) всё нормально сделал
Вы по эту РАЗДАЧУ

Кто автор раздачи kardinal-nk или impyros, я так и не понял, но тогда было 01 апреля, может шутка такая, решил подождать, а в ответ тишина.
Раздачу не кто не удалял. Повторяю еще раз:

Добавьте:

Информацию о языке в теме
Информация о патче f1
Содержимое раздачи
Скриншот фактически только один, надо исправить и это.

Как я понимаю это не свежая версия, есть уже 5.3.4p1.


Про патч, в таком стиле!
Improvements

Android: IL2CPP - Stripping of symbols and debug info is now enabled by default. Development builds still have symbols which makes for a slightly larger binary.
Asset management: Added offset argument to AssetBundle.CreateFromFile and AssetBundle.LoadFromFile methods.
Hardware Stats updates information that might change during sessions.
iOS: Added a compile flag in the trampoline code in order to allow the user to disable the filtering of emoji characters.

Changes

Android: IL2CPP - Full debug version of IL2CPP libraries are stored in Temp/StagingArea/Il2Cpp/Native.

Fixes

(775244) - Fixed access to destroyed window during shutdown.
(769833) - Fixed access violation in GUIView::GUIViewWndProc.
(none) - Analytics: Fixed a rare crash. Only occurs when analytics is ON and importing a complete project from asset store with analytics OFF.
(none) - Android: Fixed blending with background on Unity splashscreen.
(765744) - Android: Fixed crash on Nvidia Shield tablet.
(none) - Android: fixes value of trackingEnabled
(775565) - Animation Window: Added null check to fix Null Reference Exception in Curve Editor.
(753270) - Animation Window: Disabled animation sampling of an optimized game object hierarchy in the animation window.
(760809, 759069) - Animation Window: Fixed custom components not appearing in the Add Property menu of the Animation Window.
(715416) - Animation Window: Fixed selection loss in animation window when pasting key frames.
(772668) - Animation: Fixed a bug where creating rotations using the transform manipulator would default to Euler in Legacy Animation.
(772668) - Animation: Fixed an issue where rotation curves would be created as Euler curves by default when using the Animation Component.
(762952) - Animation: Fixed animation event inheriting from ScriptableObject not getting triggered.
(775677) - Animation: Fixed crash when shutting down Standalone app with Script Playables.
(775773) - Animation: Fixed error message in console while optimizing animation hierarchy from the inspector.
(766898, 758322) - Animation: Fixed issue where Animation was distorted when animated object was scaled and Optimize Game Objects was selected.
(768965) - AssetBundles: Added back scene asset bundles compression statistics.
(697872, 633905) - Core: Added stacktrace for logging statements and exceptions called on threads.
(752626) - Direct3D9: Player loop will now be processed in the background again when the graphics device is lost (Windows are locked, window is minimized, etc.).
(763313) - Editor: Added support for resizing the height of the preferences window.
(696623) - Editor: Fixed a crash that could happen when animation window is open, and playmode is entered.
(764986) - Editor: Fixed changing order of components not getting saved. We now also support undo.
(759115) - Editor: Fixed an issue that was causing transformations to be modified when entering and subsequently coming back from play mode.
(730559) - Editor: Fixed the asset importer error when calling Refresh() during an assembly import.
(775366) - Editor: Fixed WebViewWindow's freed memory access.
(769858) - Fixed the error messages when building variant asset bundles.
(none) - Fixed whitespaces in Editor Test's template.
(697565) - GI: Upgraded to Enlighten3.02p3. Fixes direct lighting getting baked into lightmap.
(none) - Graphics: Fixed potential crash in SetGpuProgramName.
(775804) - IL2CPP: Correct an intermittent crash when Environment.GetCommandLineArguments is called.
(776152) - IL2CPP: Fixed an intermittent crash in the experimental memory profiler.
(756912) - IL2CPP: Fixed a rare deadlock during Resources.UnloadUnusedAssets.
(759488) - IL2CPP: Fixed an issue with Socket.Select and IL2CPP where a socket could be reported as being in an error state when it should have been reported as being in a write state.
(780472) - IL2CPP: Generate C++ code to properly handle circular references for field types in unsafe C# code.
(778146) - IL2CPP: Generate proper C++ code for the p/invoke wrapper for a delegate that accepts another delegate as an output parameter.
(717343) - IL2CPP: Improved message for PathTooLongException being encountered in IL2CPP.
(none) - IL2CPP: Increased maximum heap size.
(776087) - IL2CPP: Prevent a compile error in the generated C++ code due to a missing header when we generic exception type is used in a catch statement.
(692653) - IL2CPP: Support proper default marshaling of string parameters and return values when the CharSet attribute is provided on a method with a value of Unicode.
(732438) - IL2CPP: Throw informative exception when MonoPInvokeCallback delegate type is incompatible with target method signature.
(none) - iOS GfxTests: Fixed crash on assertion "sample count 8 not support day device".
(732878) - iOS/tvOS: AdSupport is now removed from Default Frameworks and needs to be explicitly selected under Framework Dependencies in Platform Settings if required.
(768572) - iOS: Allow third party plugins that use PLCrashReporter library.
(771597) - iOS: Ensure asset bundles are not flagged for iCloud backup by default upon download.
(763342) - iOS: Fixed GLES error 0x0506 and various graphics corruption when using webcam textures.
(776105) - iOS: Fixed incompatible pointer cast warning in trampoline.
(777596) - iOS: Made Social.ShowLeaderboardUI to show the leaderboards tab, instead of achievements tab.
(767633) - iOS: Pause application on GameCenter dialogs on tvOS.
(769085) - JsonUtility: Fixed EditorJsonUtility throwing MissingMethodException
(777564) - Linux: Exit with nice message instead of crashing when GPU/driver doesn't meet minimum requirements.
(761639) - Mac Editor: Added functionality in order to prevent the processing of folders that contain the ".unity" extension, as this was causing the editor to crash when executing in batch mode.
(777945) - Mono: Fixed GC related test instability in OSX Editor.
(774970) - Networking: Fixed issue with SyncList change callback where the old value was given there instead of the updated one.
(776539) - OpenGL/ES: Fixed GPU profiler on Android for Tegra 2/3/4 devices.
(769137) - Physics: Cloth deletes MeshRenderer component when entering playmode fixed.
(669622) - Physics: Disabling cloth component doesn't seem to really disable it fixed.
(none) - Physics: Fixed an issue for 2D collider: line & ray casting not detecting initial overlapped state.
(777591) - Physics: Fixed an issue with Box2D changes slowing the editor down when lots of changes are made without entering play-mode.
(769136) - Physics: Fixed cloth issue where adding cloth to an object throws GetLocalizedString error.
(758264) - Profiler: Fixed a crash when adding data from thread which was started during a frame.
(779965) - SpeedTree: Fixed "GetLocalizedString is not allowed to be called during serialization, call it from Awake or Start instead" error message when using the Tree Editor.
(743653) - Tizen: Fixed issue deploying after upgrading to the Tizen 2.4rev4 SDK.
(775008) - tvOS: Fixed a bug that caused splash screen properties being not applied.
(770115) - tvOS: Fixed build targeting tvOS 9.2 with Xcode 7.3 beta.
(762080) - UI: Fixed ArgumentOutOfRange exception sometimes being thrown when editing InputField on mobile.
(771326) - UWP: Build & Run will correctly work with Universal Windows 10 Apps.
(771541) - UWP: Screen.currentResolution will return desktop resolution when application is in windowed mode.
(none) - VisualStudio: Fixed a crash that could sometimes happen when opening Visual Studio.
(779968) - Windows Store/IL2CPP: Allow the MapFileParser utility to handle input and output files with paths containing non-ASCII characters.
(771883) - Windows Store/IL2CPP: Fixed a crash on windows when using asynchronous socket APIs (.BeginSend/.BeginReceive/etc).
(775216) - Windows Store: Assembly-CSharp-firstpass will no longer reference itself.
(775592, 775624, 777575, 777580) - Windows Store: Fixed an issue with populating visual assets (tiles, logos, etc.) to Visual Studio solution (correct file names, manifest entries) and check format consistency (JPEG vs PNG).
(778905) - Windows Store: Fixed a rare crash at startup related to serialization on debug mode.
Ну а если и в таком стиле нет. Вы хотя бы начните, а я исправлю. Но все же Кто автор раздачи???

romeoexpert Пол:Муж

05-Апр-2016 20:29

Чтобы закрыть разговоры, поступим так:

Отредактирован и размещен в Среды разработки

Unity Pro 5.3.4f1

Создан мною с другой версией патча

Unity Pro 5.3.4p1

Остался вопрос кто мешал kardinal-nk или impyros, а может им обоим, сделать раздачу так-же ?

fireinco 

06-Апр-2016 05:59

Я не заливаю, потому что нечего, но раздаю скачанное

romeoexpert Пол:Муж

06-Апр-2016 17:19

impyros

Цитата:

например кучу ассетов для этого редактора которые я могу пачками давать
Ждем...

Asterot56 

11-Апр-2016 12:08

Нечем поделиться :cry:

roman6060 

14-Апр-2016 11:51

нет материала, чтобы выложить

seldays Пол:Муж

20-Апр-2016 19:27

Забил :lol:

Dryn9 Пол:Муж

27-Апр-2016 08:03

Добавляю и помогаю трекеру! трекер хороший. Но половина не работает:
1. Парсер с Кинопоиска
2. Почемуто не отображает мультитрекер
3. Хотелось бы новый дизайн за столько лет жизни сайта

Rodinovich Пол:Муж

29-Апр-2016 21:08

В большинстве то, что у меня появляется, уже есть в широком доступе. Своевременно отслеживать новинки софта получается крайне редко ввиду занятости. Но я хороший сид, поскольку имею возможность оставлять компьютеры включёнными круглосуточно.

alklinn Пол:Муж

02-Май-2016 12:05

Здравствуйте!
Я конечно попытаюсь освоить это искусство, но я уже увы не молод!
Да и с этой проклятой работой и так всю пьянку забросить не долго.
Времени нет, устаю как собака на работе - прихожу домой и падаю трупом.
В Internet хватает времени и сил сползать только в выходные. :sorry:

tosha_matveeff2014 

04-Май-2016 07:48

К сожалению, нет доступа к софту, книгам и музыке ... Живу практически в глуши ... Интересное и возможное сам вижу только в торрентах, если будет хоть что-то мало-мальски привлекательное буду выкладывать, но научите как!!!

bubiz 

04-Май-2016 16:41

На самом деле (не смотря на второй по популярности ответ, произведённый мною) модерировать ваш проект - значит занять чьё-то место. Уверен найдутся люди посообразительнее меня (для этого дела).

sidleibl Пол:Муж

07-Май-2016 05:40

что выставлять??
всё что есть у меня есть в инете
судя по отдаче =0 некоторые ненужны никому
а поддержать раздачу всегда готов :heart:

Яндекс.Метрика powered by Sphinx


В Н И М А Н И Е
Сайт не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь бесплатно и без коммерческой выгоды (не требуя взамен платы,
SMS и т.д.) предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм.
Убедительная просьба с жалобами обращаться напрямую к пользователю, разместившему торрент файл.

Вверх